Sider

torsdag den 21. februar 2013

Mange Tak til Design Team Anette ;)


Ok, det er vist tid til at takke mine 2 sidste design team medlemmer, synes I ikke? :-)

I dag, er turen kommet til Anette Hjerpaasen. Tusind tak, Anette fordi du har været med til at inspirere Kreative Fornemmelser's bloglæsere og ikke mindst mig selv. Jeg har ofte været inspireret af dine flotte kort og havde meget svært ved at vælge 5 ud!

Følg med her, kære bloglæsere og giv gerne Anette et par ord med på vejen!!

Dette første kort er fantastisk - Jeg elsker den kombination af bånd og knapper! Super fedt kort, ikke? Man bliver så glad af farverne også!   Se mere her i det oprindelige indlæg fra Anette.


At lave en tandem ud af den fine cykel fra Lawn Fawn er så sødt! Og dette næste kort er også et jeg husker særligt! Super sødt, ikke?  I dette oprindelige indlæg.


Det er ingen hemmelighed at jeg eeeelsker washi tape og dette kort fra Anette har brændt sig ind på min nethinde. Genialt at diecutte en sommerfugle på "washi tapet" papir, ikke?!  Se mere her.


Dette kort har inspireret mig mange gange til at lave noget i samme stil. Farvelægning på kraft er noget af de lækreste! Se mere her!


Og endelig her en skøn måde at pynte en pose på - med en Spellbinders die. Flere billeder i det oprindelige indlæg.


Jeg kunne blive ved!!!  I kan altid klikke på tag's et DT Anette og se mere ! ;)

Anette's blog finder I her!



1 kommentar:

Charlie sagde ...

JUBII endnu en dygtig kortmager jeg ikke har set så meget før - jeg smutter lige forbi Anettes egen blog og ser mere for det var rigtig fine kort du viste her. =0)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails