Sider

mandag den 7. januar 2013

Project Life - Journaling cards.

Jeg er gået i gang med at Project life og det ved jeg, at mange af jer også er. Så jeg tænke, at jeg i dag ville vise lidt Journaling cards, som jeg har lavet og linke til ting, som jeg synes egner sig ekstra godt til formålet.


Her har jeg lavet tre kort. På det første har jeg brugt baggrunds stemplet Life of the Party Dots. Det er rigtig godt at bruge baggrundsstempler til formålet. Man kan jo bruge en soft farve, så man stadig kan skrive sin tekst på. Og så kan man tilpasse farven til de øvrige papirer, man bruger. Derudover har jeg brugt stempler fra sættet CL606 Be Happy.
På kort to har jeg brugt Washi tape. Og så har jeg brugt et af de nye lækre Die-namics, Accent It Cute Camera. Sættet indeholder tre forskellige kameraer og en mobil. Jeg synes, at det er super anvendeligt til Project Life. Teksten er fra Technique Tuesday Life in Pictures. Jeg er vild med Ali Edwards stempler, blandt andet på grund af hendes mix af fonte, men også hendes flotte håndskrift. I får derfor lige et link til alle stemplerne derfra HER. ( Jeg kunne købe mig fattig!)
På det sidste kort har jeg også brugt Washi og teksten er denne gang fra sættet CL570 This Is Big.


Når jeg skal lave en uge i min Project Life, kan jeg godt lide at farverne passer sammen. Det er man jo sikker på, at det gør, hvis man vælger papirer fra samme serie. Her har jeg valgt en serie, jeg er ret vild med, Studio Calico Abroad Collection kit. Der er også en anden lækker serie fra Studio Calico HER.
Stemplerne er igen fra Life in Pictures. Captured stemplet er fra sættet MFT stamp - Document it - Captured Memories. Under December nyheder er der en masse ting som egner sig til Project life. Og så har Pia lavet en kategori der hedder Album/Project Life.

Det blev et langt indlæg fra mig i dag. Jeg håber, at I kan bruge noget af det.
Karina.

8 kommentarer:

Tina sagde ...

Åh de ser bare lækre ud de kort! Fede materialer du har brugt.

Dortesjs sagde ...

aww ser jo bare skønt ud

Mio sagde ...

Ser super godt ud : )

Hanneby sagde ...

Det ser bare så godt ud :) ... elsker også Studio Calico...... MUNS :)

Heidi sagde ...

Ser bare super godt ud - lige før jeg springer med på bølgen over at se dine fine kort

Jette / ma11edina sagde ...

Super fed og lækker inspiration. Hvor er det flot!! Tak for alle de gode ideer 😄

Annette Vesth sagde ...

Det er nogle rigtig flotte ting, du har lavet.

Gitte sagde ...

super flotte journaling kort du har lavet. Meget inspirende. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails