Sider

fredag den 4. januar 2013

2013 - igang igen ;)

Når jeg skal igang igen efter en "længere pause", så kaster jeg mig tit over de små kort og kigger lidt på min scrapbunke (læs: bjerg) - det er ikke så forpligtende og nemmere at overskue og går det galt så er det jo kun scraps man har brugt og så kan det vel smides i skraldespanden, tænker jeg ;)

Udover chalkboard trenden (se mere her), så er jeg også vild med gradient/ombre looket i øjeblikket. En måde at få et gradient look er simpelt at bruge mists  - så man efterlader det øverste hvidt.

Jeg har brugt det søde Amy Tangerine Hey There sæt og stemplet med Archival Black ink - den er god til tekststempler - især på clear stamps af lidt billigere kvalitet.



Jeg lavede 3 hurtige kort med rester af det lækre Bazzill Card Shoppe Marshmallow papir, som lige giver det ekstra luksus præg (pga tykkelsen) og så havde jeg nogle silkebånd rester.
Denne type kort vil nu også være flot med noget bakers twine i stedet for!



Jeg håber at I alle er kommet godt ind i det nye år!

Efter en dejlig lang juleferie skal jeg på job igen på mandag! Det bliver hårdt at komme igang igen ;)

Rigtig god weekend til jer alle!

4 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er de fine og elegante.
God weekend til dig også.

Annette Vesth sagde ...

Det er nogle rigtig søde kort. Godt nytår.

Dortesjs sagde ...

yes fedt look , det må prøves. små kort er da osse søde, så dem vil vi osse gerne se igen...
hav en dejlig week end

NygaardSkødt sagde ...

Godt nytår til dig også. Sikke smukke og enkle kort du har lavet.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails