Sider

lørdag den 13. oktober 2012

Trick&Treat & efterårsudsalg!

Vejret idag inspirerer vist kun til lidt kreativitet ;) 
Og efter at jeg har ryddet op på mit scapbord - er jeg klar !! 

I mellemtiden skal I lige se den make & take treat bag, vi lavede til Convention i Middelfart sidste weekend. Jeg havde planlagt flere make & takes - men  der var masse af spørgsmål og ad hoc demos istedet for. Det elsker jeg! Det er altid skønt at møde folk som vil vide mere og har tid til at sidde lidt ned og lege med! 

Tak til jer som kiggede forbi min stand i forrige weekend!

Materialer:



Har du efterårsferie nu? Åh, det ville jeg ønske jeg havde! ;)


Jeg har iøvrigt startet et stort Efterårs udsalg idag på www.kreativefornemmelser.dk - kig forbi og se om der er noget, der frister!  :-)


GOD WEEKEND & RIGTIG GOD EFTERÅRSFERIE!

1 kommentar:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

En lækker pose, som jeg desværre ikke så, da jeg ikke var til convention.
Jeg har heller ikke ferie... god weekend til dig!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails