Sider

søndag den 14. oktober 2012

Fern med masser af lag

På convention havde jeg den skønne fern fra dette sæt fremme for at demonstrere die cutting. Jeg fik lyst til at lave et kort, da sættet har været alt for forsømt ;) Kender I ikke det? - nogle sæt kommer til at stå bagerst i kassen - og så ser man det ikke og får det ikke brugt.  Meget ærgerligt - for sættet er super sødt og anvendeligt!! 

Jeg har brugt insekterne til at lave en baggrund for mit kort, som er stemplet med distress inks.


Den røde farve har jeg valgt for at give kortet lidt liv. Og så har jeg brugt MANGE lag - lidt atypisk for mig - men det giver jo en sjov effekt.   Men får en perfekt die cutting med de tilhørende dies fra samme sæt!



Ha en god søndag!

4 kommentarer:

LindaS sagde ...

Super lækkert kort. Fed baggrund.

Grete sagde ...

Rigtig fint kort, så flot med den røde farve som blikfang.
Igen har du skabt et behov hos mig :-D
så nu er også det sæt sat på min ønske liste.

Jette W sagde ...


Håber i kom godt hjem i lørdags :)
Et rigtigt fint kort. :)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Smukt og elegant

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails