Sider

fredag den 28. september 2012

Peace

Da jeg lavede dette kort med skægget fra Dad's Day - synes jeg at det også kunne ligne englevinger lidt... Så jeg udfordrede mig selv til at lave et kort med idéen.

Jeg ved nu ikke rigtig - Jan har fået mig overbevist om at det er et flyvende skæg - så nu kan jeg faktisk heller ikke se nogle englevinger  - haha! Anyway, så synes jeg at I skulle se kortet - jeg erstatter nu nok "skægget" med noget andet, da jeg blev rigtig godt tilfreds med resten af kortet.



Jeg har brugt MFT Clouds Trio die til skyerne - og juletræstemplerne og teksten er fra Hero Arts christmas ReindeerOg snebakken har fået lidt diamond stickles.


3 kommentarer:

Dorte sagde ...

Super flot kort og jeg kunne da overhovedet ikke se at det var taget fra et sæt med skæg, før jeg så linket til det andet kort :-)

Heidi Ann sagde ...

Jeg syntes nu også det ligner engle vinger ganske godt. Super flot kort.

NygaardSkødt sagde ...

Det er et supersmukt kort. Du kan fint bruge skægget som englevinger - det ville være synd at pille dem af igen.
Vi ses på fredag.
Anne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails