Sider

onsdag den 12. september 2012

Introducerer Paper Smooches ;)

De skønne stempler fra Paper Smooches kan nu fåes hos Kreative Fornemmelser! Yay!
Stemplerne har et fedt moderne udtryk - og får mig til at trække på smilebåndet ;)

Idag vil jeg vise jer er par kort til inspiration! Jeg glæder mig til at lave flere!!

Kig endelig forbi shoppen, da der er 10% introduktionstilbud hele ugen frem til og med søndag. 

Til det første kort har jeg brugt sættet Falling for You - det er et sæt der faktisk er meget alsidigt til mange slags kort/layouts. Her har jeg sammensat et par tekster til at lave lidt Monster Love og givet den lille fyr et rødt hjerte...

Andre materialer (se links):


Med et par "bevægelses-streger" kan man skabe illusionen af at han dingler i snoren  - funny, ikke?


Det "über- cute" agern fik mig faktisk straks til at tænke på burberry, så jeg satte lige et par ekstra streger med en sort memento marker og farvelagde toppen i classic burberry tern!
Baggrunden på kraft er stemplet med forskellige tekststempler fra Paper Smooches - og det samme er det hvide panel, som danner baggrund for agernet. 

Andre materialer (se links):
Paper Smooches Simply Said, Paper Smooches Sentiment Sampler, Paper Smooches Falling for You , Spellbinders Label 8, MS bånd, Kraft papir, Hero Hues Layering papir.



Jeg håber at I har fået lyst til at prøve Paper Smooches stemplerne! Ha en rigtig god dag!

2 kommentarer:

Anette sagde ...

Så søte!!

Charlie sagde ...

Et Burberry agern - jamen det måtte jo komme - supersødt ser det ud og lækkert kort. =0)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails