Sider

søndag den 29. juli 2012

Look who is turning 50.


Hej. Så er jeg tilbage fra ferie med et fødselsdags kort.
Som base har jeg brugt Hero Hues Papir, som jo er hvidt inden i. Jeg har skåret sommerfuglen ud med en Die-Namic, Butterflies. Indeni har jeg stemplet sommerfuglen, Butterflies, som hører til Dien. Jeg har stemplet med memento, så jeg kunne farvelægge med mine Copics. Til teksten har jeg brugt Fishtail stax, Die-namic. Teksten er fra sættet MFT-Die-Namics By The Numbers and Stamp Set. Fra samme sæt, har jeg skåret tallet og stemplet det med noder. Derudover har jeg brugt Twine og en Dot, Foliage.



Sommerhilsener Karina.

12 kommentarer:

Krebsen sagde ...

Rigtig flot kort.
God søndag

Hanneby sagde ...

Velkommen hjem fra ferie, - og sikke et flot kort du har lavet - elsker detaljen med de "50" . det er s¨gennemført..

Knus fra Hanneby

Jytte sagde ...

Eiii ... hvor et lækkert kort! Så flot og gennemført!

God søndag :)

Louise sagde ...

Super flot kort, jeg er helt vild med snoren og den lille sten, det er en fed detalje :)
God søndag.

Heidi sagde ...

Hvor er det super flot :-)

Dortesjs sagde ...

hvor er det bare super elegant

Solveig sagde ...

Rigtig sødt og enkelt kort - en idé der nok bliver liftet på et tidspunkt

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det super lækkert... en fin detalje med twinen. God søndag

Jean sagde ...

Woww endnu engang kommer et smukt enkelt kort fra din hånd..!!
Tak for inspirationen det bliver gemt :)

Rigtig god søndag :)

Gitte sagde ...

Et rigtig smukt kort.

Rafns hjørne sagde ...

Superflot kort, jeg kan godt li' måden, sommerfuglen flyver ud af kortet.

Rysse sagde ...

Super sødt og enkelt kort.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails