Sider

søndag den 29. januar 2012

Gæstedesigner Tina Mathisen

Kære bloglæser!

Denne søndag glæder jeg mig meget over at kunne præsentere Tina Mathisen, som gæstedesigner her på bloggen. Tina har lavet nogle skønne kort, hvor hun har brugt nogle af de lækre MFT dies.

Tina skriver om dagens super flotte kort:

"For at lave rosetten, har jeg stanset dien ud to gange, den er nemlig lavet sådan, at man ikke behøver de lange plader til sin Big Shot, for at bruge den. Dien er 1 1/2" bred, men da jeg ville have en mindre rosette, skar jeg en 1/2" tomme af hver papirstrimmel. Den lille cirkel er lavet med en die fra sættet "Homespun Birdhouse and stamp set", men kunne lige så godt have være lavet med en cirkelpunch. Hjertet i cirklen er standset ud med en die fra "Notched Tag" sættet, og derefter har jeg sat det lyserøde mønsterpapir bag. Teksten "love u" er fra samme sæt - teksten er stemplet med sort og embosset med klart pulver. Derud over har jeg brugt "Mix & Match Banner", hvor jeg har skåret lidt af to af dem, for at få dem i forskellige længder, samt "Dizzy border", hvor jeg har limet den fast under mønsterpapiret, så man kun kan se halvdelen af den."

Papir: Bazzill Kraft, OA Sidewalks


Jeg er vild med den lækre rosette med hjertet og hvor er det genialt at Tina har skåret af den, så den passer til kortets størrelse!



Tak fordi I kiggede med idag! 
Glæd jer til i næste uge, hvor Tina (tirsdag) viser endnu et inspirende kort!

1 kommentar:

Charlie sagde ...

SUPER lækkert kort og endnu en DYGTIG designer du har fået fat i Pia. Til lykke med det. Kigger med glæde med igen næste gang. =0)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails