Sider

torsdag den 26. januar 2012

Especially for You

I dag har jeg laget kort med settet Especially for You (cg320) fra Hero Arts, settet inneholder to rammer, og to tekster, som kan kombineres med hverandre - eller andre stempler!

Rammen er embosset med hvitt embossingpulver på hvitt papir. Deretter la jeg på farve med ink blending tool, Distress Inks Mustard Seed, Wild Honey og litt Walnut Stain . Jeg tørket vekk Versamark blekk innenfor rammen, siden jeg ikke ønsket de stiplede linjene på dette kortet, og stemplet og embosset Happy Birthday til slutt. Selve kortet er Hero Hues paper mocha.
På det neste kortet er rammen med fuglen stemplet med  Distress Ink Walnut Stain og distresset med samme farge. Fuglen er i tillegg stemplet med Chipped Sapphire, og distresset med Tumbled Glass, de små bladene er fargelagt med Copics.
Jeg ble utrolig glad da jeg så at Pia hadde fått inn hvite Art Flowers igjen! Disse er perfekte å farge med Distress Inks, eller Stains, og matcher perfekt de prosjekter hvor man bruker disse inks. Disse blomstene har jeg svertet direkte på stempelputen, med Tumbled Glass, og deretter sprayet med en blanding av vann og Perfect Pearls. Vannet gjør at fargen flyter fint utover, og Perfect Pearls gir skinn til blomstene, utrolig fint!
Ha en kreativ torsdag, vi sees igjen neste uke hvor vi tar for oss Oldies but Goodies som dere lesere har foreslått, stay tuned!

Anette

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Super super flotte kort.
Jeg kan især godt lide det gule på brun!

Grete sagde ...

Så smukke kort. Især det med det gule.

Jacqueline sagde ...

Beautiful cards Anette!!

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækre kort... rigtig skønne stempler du har brugt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails