Sider

tirsdag den 27. december 2011

Valentines kort.

Hej allesammen. Jeg håber, at I har haft en god jul.
I dag har jeg lavet et Valentines kort med et nyt hjertestempel, H5554 Patetterned Heart. Jeg er vild med Chevron mønsteret på dette stempel. Hjertet er stemplet med Chalk ink - Punch, og klippet ud i hånden, så der kom en lille hvid kant rundt om. Kanten går igen i kortets matte. Basis papiret på kortet er Hero Hues Papir Punch. På Kraft kartonen har jeg stemlet blomsten fra sættet Sizzix Framelits Dies & Stamps - Butterflies. Blomsten er stemplet med Chalk ink - Latte. Til sidst har jeg brugt lyserød Twine.



Laver/sender I Valentines kort?
Karina

4 kommentarer:

Gitte sagde ...

Rigtig sødt kort.

Jytte sagde ...

Sødt kort .. jeg er også i gang med valentineskort .. :)

Mio sagde ...

Lækkert kort, ihh glæder mig til at få afprøvet mit hjertestempel tihi...

Hellemor sagde ...

Ej hvor er det et smukt kort, Karina. God måde du har brugt det nye hjertestempel op. Tak for inspirationen til også at få brugt det "gamle" blomsterstempel fra HA.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails