Sider

torsdag den 15. december 2011

Syning uten sytråd



Denne uken har jeg utfordret designteamet til å kreere noe med søm, uten å bruke sytråd. Jeg har valgt å lage to bidrag i dag, et til gutt/dreng, og et til jente/pike.
På det første kortet har jeg sydd med rødt bånd. Jeg brukte en Spellbinder die til å tegne en sirkel på mønsterpapiret med blyant, og beregnet med små merker hvor hullene skulle være, slik at de ble ganske jevnt fordelt:

Hullene har jeg punchet med min Crop-a-dile, men hvilken so helst punch/hullmaskin gjør nytten. Teksten i midten er fra Big Ticket CL544, og begge sirklene er montert med pop-dots for dimensjon.

På det neste kortet har jeg sydd med dobbel "tråd", twine og silkesnor:
Bakgrunns papiret er fra Studio Calico's Autumn Press. Rammen er fra settet Fun Labels CL533, stemplet med Distress Ink Chipped Sapphire, og distresset med Tumbled Glass. Teksten er også fra Big Ticket CL544.
Her har jeg også punchet hull rundt (men mindre størrelse enn på det forrige kortet), og tredd twine og silkesnor gjennom. Endene er festet på baksiden med tape, og panelet er montert på pop-dots.

Alle har vel fått med seg release av 2012-stempler fra Hero Artspå lørdag? Ta en titt på nye stempler ,og mange andre nyheter i shop'en!

Anette

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails