Sider

lørdag den 10. december 2011

Hero Arts 2012 - 2. post

Det er sjovt når der kommer nyt Årskatalog - så er der altid straksfavoritter som er "musthaves" - for mig var det Newspaper Owl (og der var flere der kunne lide den - for den er midlertidligt udsolgt) og mange af de andre Newspaper stempler. 

Her er mit første kort af eget design lavet med de nye stempler.  Ballonerne er fra sættet Wish Big og den skønne ramme er fra sættet Keep Calm. Baggrunden er sværtet med distress ink Bundled Sage (på lager igen i næste uge) og den der lidt marmoreret effekt opstod faktisk da jeg som sidste step stemplede hele baggrunden med "Fancy Keys" i shadow ink soft sand. Men det meste af aftrykket forsvandt og efterlod denne effekt! Sjovt ikke?




I et demokit fra Hero Arts havde man brugt dette border flower stempel -  og jeg må indrømme at det var nok ikke lige det første jeg fik øje på - men det ser faktisk lækkert ud på dette kortdesign af Hero Arts!


Stemplet tone i tone og brugt sammen med endnu et sødt træstempel,som er sværtet i 2 farver kom dette stempel også langt op på listen ;))


Husk at stemple kuverten - det ser lækkert og proffessionelt ud ;)


Kig tilbage senere idag, hvor jeg har en Video til jer ;))


Husk at lægge en kommentar på tidligere indlæg ... du kan vinde et lækkert clearstamp sæt fra det nye katalog!!

5 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Wow...ja du har godt nok ret mht stemplerne!! Uglen er også lækker...jeg købte dog den anden ;)), men fangede heller ikke lige de andre stempler..men det ser jo hammer godt ud!!
Spændende hvad du byder på senere i dag :)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super smukke kort... især uglekortet er jeg vild med. Så mange skønne stempler,der er kommet... nu skal man jo så til at vælge;-)

Anonym sagde ...

Rigtig flotte kort. Den ugle er skøn og var også fra starten af en af mine favoritter.
Hav en rigtig god weekend :-)
Mange hilsner fra Carolina

Grete sagde ...

Et rigtig sødt kort du har fået lavet, fint sammen sætning af forskellige stempler.
Jeg sad og kiggede med i nat, da stemplerne blev givet fri, og jeg må sige at de 2 ugle stempler var bestemt også mine favoritter, kan se at de allerede at væk, men du får dem forhåbentlig på lager igen. Jeg synes også at der er mange at de "News Paper" stempler, som er rigtig fine.

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Det er nok det sødeste stempel jeg endnu har set... NOGENSINDE!! Virkelig sød ugle!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails