Sider

søndag den 18. december 2011

Enjoy The Seasons.

I dag har jeg lavet to Vinter kort. På det første har jeg brugt det smukke baggrundsstempel S5069 Stunning snowflakes. Her har jeg embosset med hvidt pulver og brugt teknikken Resist embossing med Distress ink - Faded Jeans. Iskrystallerne er Die-namics Let it snowflake. Teksten fra sættet  CL543 Very merry christmas har jeg stemplet på Vellum. Selve korte er skåret med Spellbinders - Label 8.



Kort nummer to er lavet med tre forskellige blå Alcohol ink duppet på blank papir. Der på har jeg hvid embosset snekrystallerne fra sættet CG210 Four Snowflakes. Teksten er fra sættet CL343 Holiday sayings.


Tror I, vi får hvid jul i år?
Karina

5 kommentarer:

KFE Design sagde ...

Jeg holder utrolig meget af stjerner, så disse kort er lige noget for mig. Vedr. den hvide jul, så tror jeg ikke, at det bliver i Danmark i år. Der må gerne komme et lille drys, men af hensyn til alle, der skal ud og køre, behøver det ikke at blive mere. Rigtig god jul.

Grete sagde ...

Flotte kort, rigtig fin effekt med at stemple teksten på vellum.
Med hensyn til den hvide jul, så vil det ikke gøre mig noget at den udebliver, jeg skal arbejde juleaften, og køre hjem kl. 23, så bare veje vil være godt.

Mette W. Sørensen sagde ...

Super flotte kort Karina har lavet. Dejlige vinter farver.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super smukt!!!

Charlie sagde ...

Næh hvor er de fine - og nej jeg tror IKKE på hvid jul i år - men så kan vi jo kaste med punchede snefnug indendørs i mangel af bedre. =0)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails