Sider

torsdag den 24. november 2011

Tags av mønsterpapir

Hei,
Et av temaene her på bloggen i november er mønsterpapir, og i dag har jeg laget tags. Når julen nærmer seg trenger man etterhvert mange av disse, og selvom det er artig/sjov å lage tags med mange detaljer og teknikker, ender jeg alltid med de som er raske å lage til julegavene.
Her er et knippe av dem, jeg har brukt både gamle og nye stempler, og gamle og nye mønsterpapir - og ikke alle har "julefarger" heller:

Alle tags'ene er embosset med hvitt embossingpulver. På den første har jeg brukt Snow Circle CG100 fra Hero Arts på papir fra Prima, North Country. Pyntet med perler og gems.
På denne har jeg brukt Snowy House CG212 fra Hero Arts, og papir fra My Mind's Eye, "Stella & Rose". Snøen er White Opal Liquid Pearls, og huset er fargelagt med Memento Marker Rich Cocoa. Twine fra Jillibean Soup.
Her har jeg stemplet Circle Doily CG168 fra Hero Arts på papir fra Basic Grey "Sweet Threads". Hjerte er punchet ut i rødt papir, og dekket med Distress Stickles Barn Door.
Classic Evergreen K5515 fra Hero Arts er stemplet på papir fra Basic Grey "Sweet Threads", og pyntet med Hjerteformede perler. Båndet er farvet med Distress Stain Barn Door. Kantene oppe og nede på tag'en har jeg lagert ved å tegne av dies'en Bracket Tab fra My Favorite Things, og klippet ut.
Og helt til slutt, Poinsetta Circle CG103 fra Hero Arts, stemplet på papir fra Studio Calico "Autumn Press" og pyntet med røde gems. Båndet er farget med Distress Stain Spun Sugar.

Det var alt for i dag, og nå håper jeg dere har fått litt inspirasjon til å starte produksjonen av tag'er til julegavene, Lykke til!

Ha en kreativ torsdag!

Anette

1 kommentar:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

De er så smukke og en god ide at bruge mønsterpapir også. Den med juletræet vil jeg nok lifte til nogle stykker ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails