Sider

torsdag den 20. oktober 2011

Faber Castell Colored Pencils

Jeg gikk til anskaffelse av alle Faber Castell Colored Pencils når Pia fikk dem inn til shop'en! Jeg har alltid elsket å fargelegge, men gode fargeblyanter er ikke lett å få tak i, så gleden var stor da jeg fikk prøve disse: de er gode å holde i , fargene koordinerer flott og kan påføres lag på lag for flotte skygge-effekter.
I dag har jeg laget to kort, hvor jeg har brukt samme teknikk, på det ene kortet har jeg bruke de røde blyantene,
og på det andre de blå.
Det jeg har gjort her er å stemple henholdsvis Classic Evergreen, K5515 (dessverre for tiden utsolgt), og en gammel favoritt Stunning Snowflakes, S5069, med en lys farget stempelpute på hvitt papir. På Classic Evergreen brukte jeg Distress Ink Milled Lavender og på Stunnung Snowflakes brukte jeg Hero Arts Shadow Ink Soft Stone. Så går jeg over motivet og skyggelegger med fargeblyanter i passende farger. Jeg har holdt meg til ton-i-ton farger, for det synes jeg passet best til disse motivene, men det blir flott å mixe inne flere farger også. Effekten synes jeg blir strålende, det ser ut som motivet er tegnet for hånd!
Andre materialer som er benyttet:

Anette

1 kommentar:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er de smukke... og så flotte de er farvelagte.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails