Sider

onsdag den 5. oktober 2011

Baggrundsstempler

Baggrundsstempler er en herlig opfindelse. Jeg bruger næsten aldrig mønsterpapirer, men er storforbruger af baggrundsstempler. Jeg kan godt li´ den frihed det giver selv at kunne lave den baggrund, i den farve og med det mønster der lige passer til det kort jeg har gang i.

På kortet her har jeg først stemplet hjerterne fra Lawn farm Teeny tiny backdrops Hero hues papir Iris. Teksten er La Letter og er et af mine yndlingsstempler. Så er kortet klar til "pynt". Her er brugt et par NYHEDER fra Hero Arts / Studio Calico You are the best og Silhouettes. Stempler er embossed med sort.

 Hero Arts stempler: La letter, You are the best, Silhouettes og Carte Postale.
Hero Arts Chalk ink: Iris
Papir: Hero Hues Iris, råhvidt og sort karton.
Andet: Sort embossingpulver og 3d puder.

Ha´en god og kreativ dag.

Hellemor

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Flot kort. Lækker mix af stempler.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails