Sider

mandag den 5. september 2011

Efterår og nyt stempel.

Jeg elsker efterårets farver, og derfor passer det mig også godt, at månedens tema her på Kreative fornemmelsers blog er efterår. Jeg har prøvet (for mig) en ny teknik.
Først har jeg sværtet med farverne Spiced marmelade, Peeled paint og Vintage photo. Derpå har jeg embosset med klart embossing pulver med stemplet ST501 Alphabet pattern . Til sidst har jeg brugt Vintage photo igen over det hele og tørret efter med en babywipe.
Jeg synes, at det giver en god effekt med de forskellige farvede bogstaver. Damen, G5499 Dot person, er også embosset, denne gang i sort og sværtet med Peeled paint distress ink.
Er det ikke en fin teknik?

Jeg måtte lige prøve det samme baggrundsstempel en gang til, bare på kraft og stemplet med Hero arts Chalk ink - Latte. Og så har jeg brugt lidt Quickutz. Tekststemplet er fra sættet CL380 Truly appreciated.


I må have en rigtig god efterårsuge.
Karina

2 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Jo, det er bestemt en fin teknik. Det ser rigtig godt ud. Og lækkert baggrundsstempel med masser af anvendelsesmuligheder.

AGJ sagde ...

Nogle lækre kort!!
Fed teknik, det ser virkelig godt ud på baggrunden på det øverste kort.
Et ønskværdigt alfabet stempel ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails