Sider

søndag den 14. august 2011

Ugle slikposer lavet af rester


Jeg lovede i tirsdags at komme tilbage idag for at vise jer et projekt jeg havde lavet til vores fætter/kusinefest i går. 

Jeg startede ud med at finde rester frem i de farver jeg skulle bruge. De brune papirsposer var nogle jeg havde købt hos mig selv ;))



Efter en del udstansning (punches & spellbinders) fik mine rester lidt liv - i form af disse øjne ;)) Wooo Hooo!!


Desværre fik jeg ikke taget et billede af mine egne færdige ugler (ØV bøv) - så her er den oprindelige ugle, som jeg havde set på Pinterest (link nedenfor).

 Seen on Pinterest - from lisastorms.typepad.com


Jeg lavede 11 stk og som I kan se neden for her hyggede børnene sig og især pigerne synes at de var sjove !!

Festen gik godt - vi var utroligt heldige med vejret og kunne sidde udenfor hele dagen! Jeg havde planlagt lidt simple tags & stempling de små piger - men et par af Jans kusiner & søster fik også lyst til at prøve lidt stempling - her fortsætter Charlotte ugletemaet ;))


RIGTIG GOD SØNDAG!



5 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super sjove og flotte poser... må prøves engang:-)

Grete sagde ...

Hvor er de bare søde de poser, gemmer lige idéen.

Camomilla sagde ...

Ej, hvor er de søde! Kan godt forstå de var et hit :) Tak for en god idé. Kh Camilla / camomillas.blogspot.com

Heidi sagde ...

De er simpelhen bare geniale. Sød idé.
Hilsen Heidi

NygaardSkødt sagde ...

De poser er da sjove - og kan bruges til hvad som helst....slik eller små (bog)gaver. De ser også ud til at være nemme at lave.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails