Sider

tirsdag den 23. august 2011

Sweet one.....

Hej bloglæser!

Dagens indlæg fra mig er et mini kort med et rustikt look. Jeg har leget lidt med nye stempler fra Hero Arts og så nogle af mine utallige rester :)


Hero Arts stempler: Carte Postale og Sweet one
Papirer: scraps
Andet: bånd

Jeg har anvendt rester af Hero Hues serien og forskellige PP´s (mønsterpapir). Tjek lige det flotte tryk med stemplet fra sættet Sweet one - utrolig smukt! Et andet sæt jeg har brugt til kortet her er Carte Postale.

I toppen af kortet har jeg sat en lille rest bånd, som er limet fast mellem de to lag papirer. Voila´ et lille mini kort!

Carte Postale

Tjek lige dette nye sæt fra Hero Arts. Med Carte Postale kan du lave dine helt egne postkort - det er da sejt - ikk´ ?

På kreativt gensyn!
Sanne


4 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Et smukt kort... skønne stempler og en fin detalje med båndet.

Gitte sagde ...

Det er en skøn tags og ja- frimærkesættet er bare et "must have"

Helle Sahl sagde ...

Super flot Sanne. Skønt tag med de stempler.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails