Sider

tirsdag den 2. august 2011

Minikort af rester

Kære bloglæser!

Pia har bestemt at månedens tema skal være "scraps". Passer mig rigtig fint da kassen med disse er fyldt til randen og der trænger i den grad til at blive tyndet ud. Min store læremester i at gemme papir rester er faktisk Pia (Pia gemmer ALT) så her får I et lille minikort hvor jeg har anvendt papir rester i smukke blå farver sammen med mit favorit papir kraft. 



Kortet er helt enkelt med en af de søde små fugle fra sættet Bird Trio. Jeg fandt en rest kork som jeg stemplede fuglen på - det gir´ den lidt liv ik´?

Papir resterne er syetsammen og derefter sat på kraften.


Hero Arts stempler: Bird Trio
Papir: kraft og scraps
Andet: twine og perler

De bedste hilsner Sanne


6 kommentarer:

Camomilla sagde ...

Altid godt at rode lidt i restekassen - den bugner også herhjemme :-) Virkelig cool detajle med fuglen på kork!

Joan sagde ...

Hvor er det bare et sødt og enkelt kort. Kraft og Kvist-karton er også blandt mine favoritter :-)

Maria sagde ...

Fint lille kort :-) Utroligt hvad man kan få ud af lidt rester!

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det smukt. Jeg kan også godt li' sammensætningen af kraft karton og så blå farver.
Ha' en god uge!!!

NygaardSkødt sagde ...

Supersmukt og enkelt

lam sagde ...

Sikken et skønt kort

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails