Sider

mandag den 15. august 2011

Kender i det, når man bare ikke kan vente...

Sådan havde jeg det med det stempel, jeg har brugt i dag og som er et helt nyt stempel. Det er ikke engang kommet i Kreative Fornemmelsers webshop endnu - alle Studio Calico stempler kan bestilles fra iaften - NU og kommer på lager torsdag i denne uge!

Jeg synes simpelthen, at det lille træ er så flot. Stemplet er et samarbejde mellem Hero Art og Studio Calico og kommer fra et sæt, der hedder ST506 I love books.
Baggrundspapiret er først stemplet med Vintage Photo på S5507 Envelope Pattern. Derpå har jeg sværtet med Distress Ink Peeled Paint. Da det var tørt kastede jeg et par dråber vand på med hånden. Alle kanter er revet og sværtet med Vintage Photo.


Karina

Rigtig god mandag til jer.

5 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hvor er det et fint stempel - og et smukt kort!)
Det ser rigtig fedt ud med de forskellige teknikker på baggrundspapiret :)
Ha' en dejlig dag :)

NygaardSkødt sagde ...

Et lækkert stempel og et flot kort. Inspirerende og enkelt.
Jeg kender kun alt for godt til ikke at kunne vente. Jeg har kigget med længsel i postkassen de sidste 14 dage efter mine nye stempler fra Walzing Mouse.

Camomilla sagde ...

Det ser rigtig godt ud! Gode farver og ja stemplet er virkelig også flot!

Heidi sagde ...

Hvor er det super flot og lækkertttttttttttttt stempel, må hvis forbi og lure ;)

LindaS sagde ...

Lækkert kort. Er især vild med de sorte kanter. Må lige se lidt nærmere på de stempler. LOL.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails