Sider

onsdag den 3. august 2011

Brug af rester

 Så tager vi hul på en ny måned og dermed også et nyt tema - BRUG AF RESTER. Uh, det er et godt tema. Jeg ELSKER rester og synes, at det er super spændende at se, hvad der kan komme ud af dem. Det er her kreativiteten kommer på prøve. Jeg samler rester i en kasse, som er inddelt med skilleblade så resterne er farvekoordineret. Jeg har to kasser med forskellige udklippede stempler, billeder, fejl udstandsninger m.v. (se billed nedenfor).

Nedenstående tag er lavet af ene rester og fraklip fra kasserne. Desuden er jeg genbrugsfreek og kombinerer gerne genbrug med brug af rester. På taget er stofmærket med knappen et nakkemærke fra en trøje og selve snoren er fra prismærket. Knapperne er fra en gammel skjorte og fuglen fra en gammel fuglebog.


Andet: MFT Die-namics mini rolled roses og Dizzy doily, Spellbinders, Silkebånd 6 m.m lyserød, gems og 3D puder.



Jeg håber, at du er blevet inspireret til at få brugt nogle af dine rester.

Hellemor

3 kommentarer:

Hilde M. Stafseth sagde ...

Det er en aldeles nydelig tag du har laget! Jeg er virkelig imponert over hvor mange forskjellige ting du har brukt - alt passer så fint sammen! Skjønt!

Hanne sagde ...

Hold op et sødt kort - godt sammensat af dine rester og genbrug. Jeg gemmer også alverdens mærker.. - hvis nu det er lige det jeg står og mangler, så er det jo godt at have..
Sikken en orden - det er umuligt for mig.

Thanni sagde ...

Hvor er det et smukt "restetag" du har lavet! :)..og skønt med reste-idéer, for rester har vi jo nok allesammen i MÆNGDER! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails