Sider

mandag den 6. juni 2011

Gaven til manden.

Jeg synes, at når man skal forære en gave væk, må man godt gøre lidt ud af det. Jeg har udfordret Design teamet i denne uge, til at lave en gave til manden, så det bliver spændende, hvad de finder på.
Jeg selv har dekoreret en flaske vin og lavet et matchende kort til. Jeg har brugt S5507 Envelope pattern. På det har jeg sværtet med Vintage Photo og Peeled Paint. Og så har jeg brugt et af mine ynglingssæt med køretøjer til herrene, CL 478 Going. Teksten på kortet er fra sættet CL272 All occasions messages.
I må alle have en ny god uge. Vi håber, at I kommer igen til mere inspiration til mændende.
Karina

3 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super sejt herrekort!!!
Ha en dejlig dag

LindaS sagde ...

Cool. Jeg kan godt lide det rå look som baggrundsstempel farver og image giver.

Heidi sagde ...

Super fedt - tak for inspiration :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails