Sider

torsdag den 9. juni 2011

Gave til mannen

Denne uken har vi blitt utfordret av Karina til å lage gave til mannen. Å gi en bok i gave slår aldri feil, utfordringen kan kanskje være å gjøre litt mer ut av innpakningen enn det som er helt standard.
Jeg valgte å ikke pakke boken helt inn, isteden laget jeg et "mage-belte" som er bredt nok til å dekke nesten hele boken. For å få en pen avslutning på kantene sydde jeg dobbel søm med symaskin oppe og nede. Lommen er stemplet med S5507 Envelope Pattern, med Distress Ink Faded Jeans. Jeg svertet også med svamp samme farge, for å få det til å ligne mest mulig på jeans stoff. Så klippet jeg ut til lomme-fasong, og sydde sømmer for å få det til å se ut som en ekte jeans-lomme.
Materialer:
Papir: akvarellpapir, innpakningspapir
Annet: tag, twine

Jeg håper dere har blitt inspirert av vår gave-uke, og ønsker dere alle en god helg!

Anette

2 kommentarer:

AGJ sagde ...

Skøn idé. Og rigtig flot lomme.
Kan jo også bruges til dvd film.

Hilde M. Stafseth sagde ...

Wow! For en tøff innpakning! Papiret ser jo helt ut som brun fløyel - kjempestilig! Veldig flott å se noe helt annet enn et vanlig kort - takk for inspirasjonen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails