Sider

mandag den 23. maj 2011

Spejling tutorial.


Mit kort i dag er lavet med de søde Critters in the Forest stempler fra Fawn Lawn.
Jeg synes, at det ville være sødt, at de samme dyr kunne sidde og kigge på hinanden. Derfor lavede jeg en spejling.
Spejlingen lavede jeg vha min Stamp a ma jig plade, men ethvert andet stykke plastik, vil kunne gøre det. Jeg stemplede ræven på plastikket, vendte det mod papiret og trykkede ovenpå. Nu havde jeg et svagt aftryk af min ræv. Den tegnede jeg så op med min copic pen.
Så maskede jeg en hel masse. Se evt. min tutorial om masking HER. Og så havde jeg den lille scene med de to ræve, som kiggede på hinanden. De er farvelagt med copics og skystemplet, S5215 Clouds er stemplet med Shadow inks -Soft pool.

Jeg håber, at det inspirerede nogle af jer til at spejle.
Har I forøvrigt set, at der er kommet en masse nye stempler fra Lawn Fawn?
Karina

5 kommentarer:

gretheB sagde ...

tak for din tutorial - god ide hvis det skal spejlvendes.
Rigtig sødt kort, og rævene er da bare søde.

Gitte sagde ...

Tak for tutten, kanon god ide det må afprøves.:)

Et utrolig sødt kort :O)

Hellemor sagde ...

Hvor er det et sødt kort og du har ganske ret. Det ser godt ud at de to ræve kigger på hinanden.

Tak for den gode tut du har lavet.

HenrietteH sagde ...

Hvor er det en sjov spejlvendings teknik - og et rigtig sødt kort du har fået ud af det..

Tak for kikket..

Janne sagde ...

Jeg så faktisk sådan et spejlvendingsstempel i USA og har ærgret mig over, at det ikke kom med hjem. Det var en træklods med rødt gummi på. Det giver måske et bedre aftryk?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails