Sider

torsdag den 26. maj 2011

I scream, you scream...

...we all scream for ice cream!
De kortene jeg liker aller best å lage, er de som har en spesiell form, og gjerne en enkel form, så derfor er mitt bidrag til bloggen denne uken et kort formet som en iskrem!
Kjenner dere noen barn som ikke liker iskrem? Ikke jeg!
På "kjeksen" har jeg stemplet Envelope Pattern med Versamark, og embosset med blankt embossingpulver, deretter la jeg på farge med svamp, Distress inks Pumice Stone, og Vintage Photo. Selve iskremen er stanset ut med Spellbinders die på gloss kartong, og farget med alkohol blekk. Jeg smurte utover et tynt lag med Glossy Accent, og sprinklet små, små perler utover (litt og litt om gangen - det tørker hurtig!). Teksten er håndskrevet.
Materialer:
Papir: akvarellpapir, gloss kartong
Sverte: Distress Ink Pumice Stone og Vintage Photo, Versamark
Annet: Spellbinders die, perler

Ha en god dag, alle sammen!
Anette

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvor er der det en sjov måde at lave is på!
God weekend.
Karina Beck

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails