Sider

tirsdag den 17. maj 2011

Børnekort med Lawn Fawn og "vinduer"

Kære Bloglæser!

Det utrolig søde stempel sæt Critters in the Burbs er perfekt til børnekort! Jeg har i dagens indlæg 2 bud på kort, hvor jeg har brugt nogle af stemplerne fra sættet.
Til mit første kort har jeg anvendt den søde kat og den "frække" hund - prøv lige at se hvor søde de er ;) Jeg har stemplet baggrunden med den fine cling Life of the Party Dots. På baggrunden har jeg sat et stykke kraft kørt igennem Cuttlebuggen med en embossing folder. Derefter har jeg lavet et "vindue" i kraften til det lille søde hjerte.

Stempler: Critters in the Burbs fra Lawn Fawn og Life of the Party Dots fra Hero Arts
Andet: ProMarkers Cool Grey og MTF Die-namics Hearts a Plenty

Mit næste kort er med det fine træ fra Critters in the Burbs - her har jeg anvendt "paperpiecing" med forskellige retropapirer. I det lille punched "vindue" har jeg sat en lille fugl woo hoo - cute eller hva´?


Stempler: Critters in the Burbs fra Lawn Fawn


Det var alt denne tirsdag. Ønsker jer alle en dejlig uge!

Kreative hilsner
Sanne




4 kommentarer:

May Britt sagde ...

Hold op nogle søde kort... dem er jeg godt nok helt vild med... tror vist jeg skal ønske mig de stempler...

Heidi sagde ...

Hvor er de super skønne dine børnekort :)

Hellemor sagde ...

Altså, Sanne du er en sand mester i super cute børnekort. Hvor er det nogle søde stempler du har brugt og flot sammensat.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det nogle skønne kort med vindue!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails