Sider

søndag den 12. december 2010

more 2011 cards and a tired cat ;)

Jeg var nu alligevel for træt igår til at sætte mig til scrapbordet. Og idag skinnede solen så jeg fik fejet udenfor og fjernet sommerblomster(!!) og gjort det lidt mere julet udenfor døren ;)  Sneen er næsten væk nu, og der var næsten helt forårsstemning i solen på et tidspunkt! Skønt!!

After the release party I was a bit too tired to go back to stamping! And today the sun was shinning and the weather was lovely for cleaning up outside (removing the summer pots) and making the outdoor a bit more christmassy ;) The snow is almost gone now and it was almost like spring at some point there in the sunshine. Wonderful!

Lavede i eftermiddags et par små restekort med nogle af de nye stempler. Her er et lille mini restekort med Silhouette damen ;)   
Made a few cards this afternoon using new stamps and scraps! This is a minicard using one of the Silhouette ladies.


Dette kort lavede jeg igår til Release Partiet - det er meget inspireret af Shari Carolls fra blog hoppet. Jeg er vild med den Apricot shadow ink ! Se lige hvor frisk den er her midt i alt det julerøde!!

Made this card yesterday for the release party - inspired by Shari Carrolls card from the blog hop. Just love the Apricot shadow ink! Look how fresh it looks!!


Den smukke blomst er lavet af Annitta - og jeg var heldig at få den til mit kort :)  Lækker kombi af orange & pink! That beautiful flower was created by Annitta - and I was lucky enough to have it ;)  Love the orange & pink!


Fiona var virkelig træt i går aftes - det tror da pokker når hun skulle vise sig og danse rundt på emhætten ;) Bisse mis!
Fiona was very tired yesterday after the release party - not surprised after dancing around on top of the "range hood" (is that the right word?) above the stowe! 


Ha en dejlig søndag! / Have a great Sunday all!



9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Dine kort er så flotte. Lækker farvekombination med pink og orange. Jeg glæder mig så meget, til at få de nye stempler selv.
Sød mis.

Jette / ma11edina sagde ...

Wow, endnu flere skønne kort, og behovene banker på!! Hvor er hun skøn, hende Fiona! Ja, jeg kender alt for godt det med, at husets kat tror at alle gæster kommer for hans/hendes skyld, og at de så skal vise sig frem!! Men det er jo også derfor vi elsker dem ;))

Heidi sagde ...

Jammen hun er altså total skøn Fiona og sikke hun kunne gøre sig til - smilede igen over den med emhætten ;)))
Lækker kort og JA orange og pink er fede farver sammen - I like - og er også vild med det andet kort - godt Helle købte de stempler ha ha ha

Sommerblomster - jeg har stadig altan kasser der ikke er tømt sååå du ikk alene ;)

Helle Sahl sagde ...

Ggg jeg tænker godt at Heidi har det stempel jeg mangler for dine flotte kort skal da liftes.

Jeg har også planer med mine potter i morgen. Har booket en aftale med min mand der skal slæbe når han kommer hjem fra job.

Hvor er den lille Fiona mis cute. Hun fik også en skraber ve siden af brændeovnen i går :o)

Hellemor sagde ...

Gosh, Pia hvor der de to kort flotte. Uh, jeg glæder mig til at få de nye stempler. Håber at du få baggrundsstemplet hjem igen ;0).

Nej hvor er Fiona bare for cute. Vil du give hende et kram fra mig.

China sagde ...

How pretty is Fiona!!! and your cards are lovely, I really like the "just saying hi"card, is so cheerful :O)

Alice sagde ...

gorgeous cards, Pia! love the fab designs and awww.... i think i NEED the silhouette stamp! =) have a lovely Sunday!

Tiffany Ervin sagde ...

So beautiful Pia! I've really enjoyed looking at all of your gorgeous creations! What a fun party you had! I wish for you many happy days ahead and a joyous time with your family this festive season!

Gitte sagde ...

Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul
Knus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails