Sider

mandag den 25. oktober 2010

En værtindegave til jul

For noget tid siden købte jeg en del af disse glas som vil passe fint til en værtindegave til julens kommende besøg med lidt hjemmelavede goodies i.  Jeg har stemplet på et stykke vellum med hvid Memories dye ink - rensdyret er dog stemplet med StazOn. Vellum er fastgjort med et stykke Washi tape og netop dette har inspireret til de sort/hvide farver.

A while ago I bought a lot of these glas jars in order to make some Christmas Hostess gifts - I think they are perfect for that (filled with homemade goodies). I stamped on vellum with white Memories Dye Ink (the reindeer with StazOn). The vellum is adhered with a piece of Washi tape and that was actually what inspired me to make this first gift jar in the colors of black/white.

Stamps: Hero Arts Swirl Christmas, Bold Alphabet, Sending Holiday Cheer.
Inks: Memories white dye ink, StazOn Black
Other: Vellum, Washi tape, Silk ribbon May Arts, Twine, Hero Arts Pearls.


7 kommentarer:

Netti sagde ...

Hvor er det smukt lavet..du må godt komme og besøge mig da :)

Heidi sagde ...

Velkomme i Frederikshavn ;) - SMUKT

Betina Olesen sagde ...

Sikke en skøn værtindegave-ide... hvad dag passer det dig bedst at komme... LOL... jeg tror at du bliver inviteret meget ud denne jul.... LOL

Jeg har mailet til dig, og er i tvivl om du (igen...lol) ikke har set den, eller om du bare ikke har haft tid...

Knuz

Malene Jacobsen sagde ...

Hvor er det bare en fed gave at få:-)

Du er super inspirerende bare så du ved det!

Knus Malene

Hellemor sagde ...

Nej, det er bare en smuk værtindegave. Hvor er den chik og meget elegant. Båndet med rensdyrene sætte prikken over iét. Tak for inspirationen.

Sanne sagde ...

Hold da op hvor ser det fantastisk ud!!! Jeg glæder mig allerede til at du kommer i december (ja der er jeg jo værtinde ;)

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det godt fundet på og hvor er det bare så flot.. ser fantastisk ud.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails