Sider

tirsdag den 22. juni 2010

Resist embossing

Det er altså en sjov teknik at lege med og man bliver overrasket hver gang over resultatet, ikke?  
 
 
Stempler: K5405 Grape Flourish, CG197 Old Letter, CL414 classic messages.
Papir : Hero Hues Latte, Bazzill Smoothies karton.
Inks: Ranger distress inks barn door, shabby shutters, pumice stone, walnut stain, Shadow inks soft sand.
Andet: Hero Arts white embossing powder, twine, MS tag punch, 3d puder , paper distressing tool.


Hvor var de yndige i lørdags Victoria og Daniel! Jeg blev altså lidt rørt ;-)  Mit royale uglekort er på vej til Sverige med en scrapveninde :-)

12 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Og wauw hvor er det smukt. Lækkert stempel!!!!
Jeg bliver heller ikke træt af den teknik.; ) : )

Netti sagde ...

Wow hvor er det flot!! har du det stempel i butikken?? det ligner jo en halv million :)

Pia sagde ...

Tak Anette, Ja det er i butikken. Har lige linket det under billedet!

Alice sagde ...

this is gorgeous, PIa!! love the coloring and design!

Helle Sahl sagde ...

Det ser bare så godt ud. Bliver ekstra glad for mine destressing puder og de små fingerdutter jeg har købt hos dig.

Tanja sagde ...

WOW hvor er det bare et rigtig flot kort og jeg er vild med ALLE de skønne detaljer... :o)
Scrapknuzz Tanja

donna mikasa sagde ...

I honestly gasped when I saw this in the Flickr pool...it's stunning, Pia! Absolutely stunning!

Anonym sagde ...

oh!! this stamp was already on my must-have list, and you've made the waiting tolerable ~ until i get mine, i can just enjoy your gorgeous creation. :)
i LOVE this card, pia!!

Hellemor sagde ...

Uh, den distressing er super flot og nu kommer blomsterne rigtig til sin ret. Flot kort, Pia.

Grete sagde ...

Hvor er det et smukt kort, glæder mig til at se mere til den teknik.

Gitte sagde ...

Ej hvor er det kort bare smukt. Ja jeg er også helt vild med den teknik. Hvor er det stempel bare lækkert...uha endnu et behov...;O)
Du må ha' en skøn weekend.
Knus

Helle Kjul sagde ...

WOW, hvor er det et flot kort. Den teknik er bare super.
Rigtig god weekend :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails