Sider

mandag den 4. januar 2010

Lyse farver - ja tak !

I sidste uge havde jeg bare lyst til lyse farver - og det kom der dette kort ud af.

Ikke meget stempling, så det er vel lidt atypisk mig :-) Sommerfuglene var nogle som jeg havde lavet med crackle paint for lang tid siden - Jan synes at de så lidt kedelige ud (der manglede noget), så de fik lidt stickles! Jo jo, han kan godt finde på at blande sig. Så synes jeg til gengæld at der skulle lidt mere bling på - så mønsterpapiret nederst har fået lidt gems!!


Stempler: Hero Arts Flourish background (kommer snart igen).
Papirer: Bo Bunny Sunflower dot, Cosmo Cricket, Bazzill Kraft karton.
Sværte: Ranger distress inks (Scattered straw og peeled paint).
Andet: Making memories bånd, snor, Hero Arts gemstones, Ranger Crackle Paint Faded Jeans, Ranger Diamond Stickles, Martha Stewart Punch Lattice, Martha Stewart 3in1 Butterfly punch.


Var det ikke bare hårdt at starte på arbejde igen ? Det synes jeg i hvert fald...

7 kommentarer:

Hellemor sagde ...

WoOOW, så flot og lyst kort. Dejlige farver. Det er nu lidt sjovt når mændene blander sig lidt. Det er sundt engang imellem at overveje tingene en gang mere.

Dit forrige kort er SÅ SMUKT. Hold da helt op, det ligner en hel million. Glæder mig til at eje det stempel ;-)

uha, jeg skal starte på arbejde i morgen. Det går lige så godt med at sove længe og lave kort tit ud på natten.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det bare så skønt og ja virkelig dejligt med lyse farver :-) skønt at have en mand der blander sig og siger sin mening, min har absolut ingen idé om scrap, så det vil vist være det samme :-)

Karina Beck sagde ...

Dejlige lyse farver, som man bliver glad af at se på. Næsten helt forårsagtigt.

Heidi sagde ...

Skønt kort og ja jeg har det også sådan - lyse farver nu ;o)

Jeg har jo været lidt på arbejde ind imellem jul og nytår men syntes altid det er hård at skulle tidlig op efter et par fri dag puha - men tænk kun 4 dage så er der weekend igen ha ha

Lin sagde ...

Pia, I love the effect you get stamping over the dotted paper! The soft yellow with the blues is magical!

Alice sagde ...

beautiful color combination, Pia!! gorgeous design, too! i love this!

Jill sagde ...

Very pretty! Love the blue and yellow!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails