Sider

søndag den 24. januar 2010

Marie Marie Marolle :-)

Et lille kort til denne måneds challenge hos Hero Arts. Valentines & Friendships. Disse søde mariehøns er en del af det lille sparkle clear sæt "Bugs and Kisses. De er farvelagt og derefter har jeg dækket dem med et tykt lag glossy accents (som jeg er ret vild med for øjeblikket).

Gid man kunne få dem til at flyve op og bede om noget solskin og varme!!!



Stempler: Hero Arts Bugs and kisses CL413.
Papir: Hero Hues Celadon, Bazzill karton.
Sværter: Colorbox chalk ink Rose Petals ,versa color seafoam.
Andet: Prisma colored pencils, glossy accents, ukendt organza bånd.

13 kommentarer:

Heidi sagde ...

hvor er det et skønt kort - ser super godt med glossy ;o)

Sanne sagde ...

Ja tænk engang om de kunne skaffe lidt solskin og varme....super cute kort Pia - det der glossy accents ser da for fedt ud - det må jeg vist eje ;0)

Heidi Ann sagde ...

Rigtig sødt kort... De er for søde de mariehøns med glossy accent på.. Det er jeg også ret vild med... Har du prøvet det glossy cracelerings noget man kan få, det giver også en sjov effekt syntes jeg..

Lin sagde ...

Aren't they cute! Love your variations in color!

Grete sagde ...

Nøj... hvor er de søde, og det med vejret kan jeg godt tilslutte mig. Det glossy er også en af mine favoritter

Helle Sahl sagde ...

Super cute og enkelt.

Hellemor sagde ...

Jah, Pia hvis ikke det er et vinder kort så ved jeg ikke. Hold da op en god effekt det glossy giver. Det skal vist på ønskesedlen.

PS. Pia mange tak for hjælpen med distress ink.

Jill sagde ...

This is a spectacular card, Pia! I love the glossy accents- they add so much! You are a pro!

donna mikasa sagde ...

Love your glossy ladybugs! Too cute, Pia! Love how they're stacked, too...

Mette W. Sørensen sagde ...

Jamen hvor er det bare sødt og flot.. de mariehøns er da vildt søde og ser rigtig godt ud med clossy accent på ... og er vild med den røde effekt du har derpå, hvordan er det du laver det ??

Linda sagde ...

Uha ja noget sol og varme det vil ikke være så ringe enda. Hvor er det et dejligt glad kort, jeg kan rigtig godt lide dine mariehøns.

Alice sagde ...

hehe! this makes me smile BIG, Pia!! LOVE it! =)

Tiffany Ervin sagde ...

I absolutely adored this card when I saw it on flickr...perfect with your glossy accents, sweet as can be Pia!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails