Sider

tirsdag den 8. december 2009

Silhouette designs i vinyl

Jan synes at hvorhen han kigger er der klistret noget vinyl op - haha! Nej så slemt er det altså ikke (endnu) - men det er da skønt så fine jule stickers man selv kan producere på sin silhouette maskine :-)

Her er et par eksempler på hvad jeg har lavet. Det er meget nemt at tage ned igen når julen er overstået - men kan nok ikke gemmes til næste år....

Snowflakes skåret ud i hvidt vinyl og sat på glasset i mit dækketøjsskab.


Og endelig et lille juletag som jeg lavede til Hero Arts challenge i sidste uge.

Materialer: Hero Arts Three Owl, Hero Arts Old Letter Writing, Hero Arts Raindrop background, Bazzill kraft & walnut cream karton, Ranger distress ink walnut stain, Copics, Hero Arts shadow ink soft sand, Twine fra Creative Impressions.


INSPIRED BY


For noget tid siden spurgte Jill om hun måtte feature mig på sin blog "Inspired By". Jeg var helt beæret over at hun er inspiret af mig og sagde da ydmygt ja tak. I denne uge har Jill udvalgt nogle af mine kort og laver altså hver dag et kort inspireret af mit. Kig forbi og se hvad den talentfulde Jill har fundet på. Se lige den baggrund som Jill har lavet på kortet på dag 2. Er den ikke fantastisk?

A while ago Jill asked me if she could feature me on her blog "Inspired By". I was so honored that she felt inspired by me and of course I said humbly Yes. This week Jill has chosen some of my cards and makes every day herself one card inspired by one of mine. Take a look at the talented Jills work and see what she made. E.g. just check out that gorgeous background Jill created on her card of day 2. Amazing isn't it? Thank you so much Jill!

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Wauw et lækkert juletag!! Det er jeg vild med.
Kan da godt forstå at hun bliver inspireret af dig.

Thanni sagde ...

Nej hvor er de fine dine vinyl stickers - det ser rigtig godt ud med de hvide snefnug :)
Jeg kan nu osse godt forstå at andre bliver inspireret af det du laver :)

Alice sagde ...

the owl card is sooooo cute Pia!! love the colors and the simple design!!

Heidi sagde ...

hvor er det flot OG kan da godt forstå hun bliver inspireret - det gør vi andre bestemt også ;o)

Er helt vilde med dine vinyl - ser super godt ud

Sanne sagde ...

uuuuuuhhhhhhh det ser godt ud med de vinyler!!!! Kan du ikke lave en fin en til Ole og give ham når I kommer her i weekenden - loool
Super sødt tag - de er for søde de bissede ugler!
Knus Sanne

Heidi Ann sagde ...

Altså Pia, hvor er du god... Super flotte vinyl stickers... Jeg er ikke kommet så langt endnu med min silhouette.. Måske man skulle kaste sig ud i det.... Og igen et flot kort/tag, og jeg er helt enig med Jill, du er meget inspirerende.. Og jeg tror du gir mange af os en masse ideer, måske flere end du aner.. hihi...
Ha' en god dag..

Jill sagde ...

Pia, you are so sweet! It has been my pleasure to feature YOUR amazing talent on my blog. :) Your owl card is soo cute! I love the text background and the soft colors!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails