Sider

onsdag den 18. november 2009

Mer glitter :-)

Ja, da glitterbøtterne var fremme i weekenden kunne jeg jo ikke stoppe :-) Den lille kat fra Decorate your own sættet er ikke til at stå for - se bare den sløjfe-næse/mund. For cute!

Meow filtet var noget, som jeg havde fået fra en prøve en gang og det passer jo perfekt til de små misser...

Materialer: Hero Arts Decorate your own , Hero Arts dots and flowers, Bazzill kraft karton, cosmo cricket papir, my minds eye papir, diverse Bo Bunny papirer, Martha Stewart glitter, Filt fra creative impressions, bånd fra American Crafts.


Ideen med det næste kort startede ud med at jeg ville prøve at blande noget guld embossing pulver med noget glitter. Det endte med et kort som egentlig ikke lige er min stil - men det var sjovt at prøve alligevel.





Og et close up...



11 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Skønne katte og flotte kort.
Du må have en god dag.

Alice sagde ...

LOVE the kitty cats on the first card! too cute Pia!!! your second card is so elegant and classy! love them both!!

Heidi sagde ...

2 Skønne kort, men katten - hvor er det cuteeeeeee ;o)

Rigtig god onsdag til dig

Sanne sagde ...

Cute as can be! De er super søde de katte og lækker effekt med lidt distress rundt om dem!
Det ser godt ud med glitter!!!!
Knus Sanne

Helle Sahl sagde ...

Dejlige kort og det med katten er noget af det skønneste jeg synes du har lavet. Wauw.

Knus

Heidi Ann sagde ...

Ja jeg kommer med min standard kommentar til dig Pia.. Super flot som altid hihi.. Kan rigtig godt lide dem begge.. Kan du ikke prøve at lave et mindre pænt kort, så jeg kan skrive lidt andet.. hihi
Kan du ikke fortælle mig hvad Trimmings er...?? Jeg ville nemlig deltage i hero arts challenge, men så er jeg i tvivl om hvad det trimmings betyder... Er det strimler af papir eller???
Ha' en god dag, sikke som det regner.. Det er perfekt til scrap...

KH HeidiAnn

Hellemor sagde ...

Jeg kan altså ikke forstå at du kan blive ved med at ryste flotte og anderledes kort ud af ærmet efter det andet. Det er altid spændende at kigge forbi for at se hvad du nu har fundet på med dine stempler.

Stamping Cafe sagde ...

Gorgeous gorgeous cards, Pia!! The first one with the kittens is so adorable, my daughters will scream if they see it! The Christmas card is just so elegant and classic! Love them both!!

Pia sagde ...

Heidi Ann, Dejligt at du vil deltage i denne uges challenge. Trimmings kan vist tolkes bredt - så det er rester papir, bånd blomster eller andet. Vi har vist alle nogle papirrester som vi gemmer på :-) JEG har ihvert fald!! LOL!

Mariann Jensen sagde ...

Tjekker jo lige siden en gang imellem, og dejligt at se noget stilfuldt med misser. De er søde, men ikke så søde som Fiona og Harry :-)
Mariann

Eloise sagde ...

what a cute kitty card!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails