Sider

lørdag den 14. november 2009

Et lille julekort

Jeg elsker at have små kort parat til en lille værtindegave og der skal nok blive behov for dem i julen også. Her er et lille et som jeg lavede igår. Ikke så meget hokus pokus ved det - men elsker farverne - og det røde gingham bånd hører bare julen til.


Materialer: Bazzill kraft karton, Hero Arts decorate your own, Hero Arts Holidays Saying, Bo Bunny Island mist dot papir, 3d puder, rød/hvid gingham bånd, diverse colorbox chalk inks, Hero Arts gemstones, Hvid memories dye ink.


Nu tror jeg faktisk, selvom det er sent, jeg vil sætte mig til craft bordet igen :-) Jan ser fodbold (landskamp), som vi har optaget :-)

8 kommentarer:

Alice sagde ...

what a beautiful use of that stamp PIa!! gorgeous design! i love this!!

Karina Beck sagde ...

Rigtig sødt. God ide at være på forkant med værtindekortene.

Sanne sagde ...

Jeg laver også disse små kort når der er en lille rest der invitere til det (det har jeg lært af en jeg kender ;)

Super sødt og farverne sidder lige i skabet!
Har I fundet ud af om I kommer i december?
Knus Sanne

Helle Sahl sagde ...

Yndigt og lækkert julet.

Heidi sagde ...

hvor er det et skønt lille kort og ja dem kan man slet ikk få formange af i denne søde juletid :o) Og god ide med at få brugt alle sine rester - er ikk for god til det, men en dag kan jeg tage min reste skuffe og så går jeg igang :o)

Rigtig god søndag til dig (og jan)

Hellemor sagde ...

Det er et rigtig sødt kort du har lavet. Sikke en sød måde du har brugt "decorate yuor own" på. Det sæt er så anvendelig. Elsker de mange små ting.

P.s. Jeg har været igang med mine nye stempler, men tiden går desværre alt for hurtigt.

God rest søndag.

Mette W. Sørensen sagde ...

simpelthen et fint kort og ja det er skønt at have sådan nogle liggende....

Tanja sagde ...

Det er et rigtig sødt julekort og det er altid godt at være på forkant med tingene... :o)
Kan du have en god uge..
Scrapknuzz Tanja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails