Sider

søndag den 16. august 2009

Wednesday Wonder

I sidste uge bragte Deborah Nolan et interview med mig. Jeg er meget beæret over dette Wednesday Wonder interview. Deborah er en dygtig stamper og har længe før jeg været en del af Hero Arts forummet. Hun har vundet flere Hero Arts challenges, har været gæsteblogger sammen med Jennifer McGuire og har fornylig også været udnævnt til Hero Hostess.

Hver onsdag bringer hun et interview som hun kalder Wednesday Wonder. Hvis I har tid så prøv at gå tilbage og læse de fantastiske interviews - hun har en sjov sjov sans for humor.


Og her er lige et par ensartede kort, hvor jeg har brugt MANGE stempler. Jeg synes at det er sjovt at skabe mønstre med stempler.


2 kommentarer:

Hellemor sagde ...

Super flotte kort som altid. Det er bare så mange lækre detaljer.

Hvor er det velfortjent og et flot interview. Jeg er meget stolt af at en dansker får en sådant anerkendelse. Et STORT tillykke.

Sanne sagde ...

Flot interview Pia - tillykke :0)
Glæder mig til vi snart ses............
Knus Sanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails