Sider

onsdag den 19. august 2009

Masser af sommerfugle

Lavede dette lille kort til denne uges Hero Arts challenge - som egentlig bare er at lave et kort som skal sendes. Hvilket som helst kort. Ikke den store udfordring - men et eller andet sted er det da skønt at lave et kort som man sender afsted i posten med det samme :-) Dette er til en god veninde!

Sommerfugle punchen er fra Martha Stewart. Jeg lavede igår et par stykker karton med sølv crackle paint, så det rigtig kunne tørre, så jeg idag kunne punche nogle sommerfugle.

Jeg er lidt vild med kombinationen af sart blå og sølv. Og det baggrundsstempel er stilmæssigt meget velegnet til embossing i både sølv og guld, synes jeg.

Materialer: Hero Arts Antique Flower background, Hero Arts Feather Grass, Bo Bunny Powder Blue dot papir, kraft papir, Martha Stewart punch, Ranger Crackle Paint, Sølv embossing pulve, Versamark ink, 3d puder.


En meget sød Flickr ven sendte mig, helt fra Hawaii, en paper crimper - som jeg har brugt på baggrunden.



4 kommentarer:

Hellemor sagde ...

Hvor har du været flittig. Det kniber med at følge med. Flotte kort du har fået lavet. Hvor er det et lækkert stempel det du har brugt til baggrunden.

Helle Sahl sagde ...

Smukt. Der ser rigtig godt ud og jeg er også vild med det sølv du har fået lavet. Yndig detalje med papercrimper´en og hvor dejligt med pakke og tanke så langt væk fra.

Heidi Ann sagde ...

Syntes jeg skriver det samme hver gang.. Men de er så super flotte alle dine kort.. Elsker dem hver og en... Ha' en super solskinsdag...

Thanni sagde ...

Det er godt nok længe siden jeg har været på blogrundfart kan jeg se - hold op hvor har du lavet mange smukke kort!! :-)
Især dette faldt jeg lige over med sølvembosing og sommerfugle, så bli'r det ik' meget bedre ;-)
Ha' ern dejlig dag :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails