Sider

onsdag den 5. august 2009

Basic Grey og en morgentur i haven :-)

Et par billeder fra en dejlig morgentur rundt i haven (klik for at at se et større billede). Jeg var ellevild igår, da jeg opdagede, at vi har fået hasselnødder for første gang! Der er nok 10-12 stk!!





Og lidt kreativt også....

Jeg købte en Porcelain Basic Grey paperpad 6x6" (perfekt til kort) for lang tid siden - og det er bare en af de pads som jeg ikke nænner at bruge.... Kender I det? Man har noget mønster papir som man bare synes er så lækker, at man ikke nænner at bruge det?

Nu skulle det være... jeg er vild med det marmorerede papir som er i pakken. Her har jeg lavet 2 næsten identiske kort med det grønne og det lyserøde papir.

Materialer: Basic Grey Porcelain paperpad, Hero Arts Heartwinged butterfly, Hero Arts Dots & Flowers, Hero Arts Thoughtful Messages (hello), Kraft papir, hvidt karton, Hero Arts grønne perler, Ranger disstress ink peeled paint.

Close up af sommerfuglen, som har fået små dots ved hjælp af en hvid pen.


Og her er en lyserød/pink udgave :-)
Materialer: Basic Grey Porcelain paperpad, Hero Arts Heartwinged butterfly, Hero Arts Dots & Flowers, Hero Arts Thoughtful Messages (hello), Kraft papir, hvidt karton, Hero Arts hjerte perler, Colorbox chalk ink rose petal, Core'dinations papir (sommerfugl).


Close up af den pink sommerfugl.
Det ser ud til at at blive en skøøøøøn solskinsdag idag. Jubiiii!

3 kommentarer:

Hellemor sagde ...

Åh, hvilken morgenstund.... ja er Danmark ikke bare dejlg?

Sød kort og hvilke god detalje med at stemple sommerfuglen på kortet under den udklippede sommerfugl.

Helle Sahl sagde ...

Smukke have billeder. Jeg bliver også helt vild glad når jeg opdager noget som hasselnødderne. Ikke at vi har nogen, men jeg har meget lidt grønne fingre, så jeg bliver glad bare en hyasint kommer igen. Mine store børn drille mig altid over min begejstring. Den lille er heldigvis helt med.

Supper flotte kort. jeg kender det med papiret alt for godt, men prøver at fortælle mig selv at der kommer noget nyt jeg heller ikke kan nænne at bruge.

Sanne sagde ...

Pas nu på der ikke kommer nogen og snupper de 10 nødder - loool
Jeg er helt vild med de kort - super flot effekt!!!! smukt sweety!
Knus fra Hellerup

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails