Sider

lørdag den 11. juli 2009

Sommer & ferietid

Denne uges challenge på Hero Arts er Vacation! Så inspireret af Sally Traidman's kuvert lavet af et vejkort - udsprang idéen til dette sommerkort.

Jeg havde et gammelt kort fra Italien, som sikkert skulle fornyes, hvis vi skal på de kanter igen - så det var helt ok at bruge det. Cirklerne er punched ud og limet på hvidt karton så de er mere stabile - cirklerne med de sommerlige figurer stammer fra noget Bo Bunny papir.

Baggrunden er stemplet med hhv grønne dots, blank & røde dots for at imitere det italienske flag. Jeg har bruget et vellum overlay for at skabe et blødt udseende. "Summer in Italy" et stemplet med Stazon black ink.

Materialer: Hero Arts Raindrop Background, Hero Arts Simple and Basic alphabet, hvidt karton, Bo Bunny "Beachy keen ball", Italien kort, vellum, colorbox olive pastel ink, colorbox warm red ink, stazon black ink, 3d puder, cirkel punches.



Så er der kun 1 uge til jeg skal på ferie! Yay!
God weekend til alle som kigger forbi!

4 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Ajjjj hvor sjov en ide, det er virkelig godt fundet på, og rigtig godt ser det jo ud .... ja, så kan jeg jo lede efter sådan et når jeg alligevel skal til loppemarked i Skalborg i morgen ;-)

Helle Sahl sagde ...

Super flot idé. Virkelig lækkert for øjet.

Heidi sagde ...

waww en god ide (igen) og rigtige flotte ;o)

Thanni sagde ...

Go' idé med at genbruge kortet :)
....der ligger en lille udfordring til dig på min blog - håber du vil lege med :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails