Sider

fredag den 10. juli 2009

Orange & Blå

Jeg har en svaghed for orange og blå i øjeblikket - synes virkeligt godt om denne farvekombination :-)

Her er et par kort som jeg lavede for noget tid siden i denne farve kombi.

På dette første kort har jeg brugt den ene side af Hero Arts Grid Pattern stemplet - som jeg har sværtet med først blå (weathered wood) og dernæst orange (soft apricot) på samme stykke hvide karton.
Scallop + cirkel er stemplet med det runde stempel fra Friend sættet i samme farver og sommerfuglene er stemplet ovenpå nogle samme stemplede cirkel og dernæste klippet ud og sat på. Kanterne er distressed med samme farver.

Materialer: Hero Arts Grid Pattern, Hero Arts Friend, Hero Arts Thoughtful Messages, Bo Bunny burnt orange dot, hvidt karton, Ranger Weathered Wood distress ink, Hero Arts shadow ink Soft Apricot, Spellbinders nestabilities, 3d puder.



Til dette kort har jeg brugt en scallop square fra Spellbinders som ramme om den stemplede bærranke, som jeg har pyntet med glitter.

Materialer: Hero Arts Be Yourself (bærranken), Hero Arts All Occasion Messages (just for you), Hero Arts felt buttons, Silkebånd Creative Impressions, MME papir, creme karton, Ranger Weathered Wood distress ink, Hero Arts shadow ink soft apricot, 3d puder, Martha Stewart Glitter, lim, snor.


4 kommentarer:

Heidi sagde ...

hvor FLOT - du er altså en ørn til at få tingene til at ligne en mill. som Heidi ann skrev til de sidste lækker træ kort ;o)))

Thanni sagde ...

Flotte kort, og den farvekombination ku' jeg godt blive lidt vild med ;)...og så er jeg jo vist "desværre" nødt til at købe det Grid-stempel *SUK* ;p

Betina Olesen sagde ...

Super flotte kort, især det øverste er da helt vildt flot.... og ja, de farver er da bare for lækre sammen, det er også blevet min nye yndlings.... har forøvrigt lige lagt et dobbelt-LO op i de farver....

Knuz Betina

Helle Sahl sagde ...

De er virkelig flotte. Du er så god til at få tingene lavet fra bunden. VIrkelig flot sat sammen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails