Sider

torsdag den 16. juli 2009

Hero Arts Inspiration + Vinter sneak peeks

Her er mit bidrag til denne uges challenge. Jeg tror ikke at jeg når at få lavet flere desværre...

Her har jeg brugt et stempel som har ligget i min skuffe lige siden jeg fik det - et cirkel stempel med mønstret scallops. Til denne uges challenge fandt jeg inspiration på Hero Arts website til, hvordan jeg kunne bruge det stempel og der kom derfor dette kort ud af det.

Blomsten har jeg farvelagt ved at bruge de samme colorbox chalk inks, som jeg har stempelt de mønstrede scallops med. Man sætter blot noget sværte af på en akryl blok, sprayer lidt vand på og bruger en lille pensel til at farvelægge med. Så kan man altid få et farvet stempeltryk, som matcher sit kort.

Materialer: Hero Arts Background Scallop Circle, Hero Arts Old Letter Writing (baggrunden), Hero Arts Artistic Borders (blomsten), Hero Arts All Occasion Messages, Hero Arts Raindrop Background (det indre af scallop cirklen), Hero Arts Smooth Gemstones, Hero Arts Kraft kort, hvidt karton, coredinations papir, versamark ink, diverse colorbox inks.


Close up - her ses lidt a detaljerne.

Vinter 2009 Sneak Peek!
Så er vinter kataloget her og der er masser af spændende nyheder. Bl.a. de helt nye cling stamps - som er gummi stempler der kan klæbes på en akrylblok lige som clear stamps. Man får det bedste fra 2 verdener! Jeg er ved at lægge dem i shoppen - så kig forbi der er flere på vej ind.
De er dog først på lager fra medio August (afhænger af Hero Arts).
Jeg synes at der er fede ting imellem - check lige det brocade mønster baggrundstempel - yummy!
Forlængelse af giveway!

På grund af ferie m.m. har jeg besluttet at forlænge giveway'en i 2 uger mere - således at deadline er 2. august :-)

Håber at I får tid til at lege med!

En god aften til jer som kigger forbi!


3 kommentarer:

Hellemor sagde ...

HOLD DA OP, Det kort er bare skøøøønt. Det er lige mig. Jeg er helt ud over baggrundsstemplet. Det vil jeg skrive på min"must have" liste. Det ser ud til at det ikke er det eneste der kommer på. Her ser SUPER spændende ud med de nye stempler.

Heidi Ann sagde ...

Hej Pia..
undskyld jeg lige skriver her.. Men jeg kan ikke helt finde ud af det Flickr... Kan godt se at du har kommenteret mit kort... Tak ,O)Men jeg er lidt i tvivl om jeg har lagt det, det rigtige sted for at deltage i HA konkurrencen, håber du vil hjælpe mig..'kh HeidiAnn

Pia sagde ...

Det er helt rigtigt Heidi Ann :-) Lækkert kort!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails