Sider

fredag den 5. juni 2009

Orange på et lækkert layout

I lørdags til ScrapAmok lavede Betina dette lækre layout som jeg har fået lov til at vise på min blog. Jeg er vild med farvesammensætningen (jeg har et eller andet med orange for tiden :-)) og brugen af cirkelstemplerne på mønster papir. Flot flot layout. Tak Betina!


Jeg fik helt lyst til at lave et kort i samme nuancer og med cirkler. Sådan kom det til at se ud...

Materialer: Bo Bunny Ocean Dot papir, hvidt karton, Hero Arts dots & flowers, Hero Arts Screen shadow, Hero Arts shadow ink soft apricot, Hero Arts shadow ink soft pool, Ranger Walnut Stain ink, Hero Arts Thoughtful Messages, circle punch, MME papir, snor, 3d puder.

Rigtig god Grundlovsdag til jer alle!!

1 kommentar:

Sanne sagde ...

Flot flot LO Betina har lavet. Dit kort er også blevet helt fantstisk. Er vild med de farver sammen.
Knus Sanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails