Sider

søndag den 28. juni 2009

Jordbær & Sommer....

Denne uges challenge på Hero Arts er at bruge komplimentære farver - som f.eks. disse i grøn/rød. Især denne farve kombination forbinder jeg med jul og havde virkelig svært ved at bruge disse farver.

Hvor utroligt det end lyder - så brugte jeg mange timer på at komme frem til dette simple kort !!! Gisp! Men sådan kan det nogle gange gå...

Materialer: Kraft papir, hvidt karton, MM ternet papir, Bo Bunny double dot (mint, wild berry, wasabi), Hero Arts Designer Fruit, Hero Arts Basic Alphabet, Hero Arts Four Apples, 3d puder, snor.



Fortsat god søndag!


4 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Super flot og sommerligt. Jeg er helt vild med det og jeg kan netop sætte mig ind i hvordan jeg selv ville have været låst helt fast i julebillederne i min hjerne. Det er derfor jeg ikke er gået helt igang med udfordringerne endnu.

God sommersøndag til dig:o)

Heidi sagde ...

hvor flot - og sommerligt ;o) Kan sagtens følge dig med grøn og rød men du gjorde det super

Hellemor sagde ...

Super flot kort. Et simpelt kort er ikke altid det letteste af lave. Jeg er vild med frugtstemplerne og den måde du har brugt dem på. Det er spændende at se hvordan de kan bruges.

Thanni sagde ...

Det er bare blevet et rigtigt sommerkort!! :) ..men ja det er lidt sjovt hvordan man kan forbinde bestemte farver med et eller andet, og så have svært ved at bruge dem i andre forbindelser :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails