Sider

mandag den 1. juni 2009

Scrapamok - WOW! Tusind tak!

Jeg er slet ikke kommet mig oven på den superfede oplevelse, det var at være med på ScrapAmok i lørdags.

Tusind tusind tak til Sofie som var så sød at lade mig deltage med min butik! Kanon arrangement med fine lokaler & lækker bespisning.

Salen på Asdal Sognegård summede af glade scrappere - super dejligt at møde de søde piger som har skrevet en kommentar i ny og næ på min blog og besøgt min webshop.

TAK for den skønne modtagelse. Det er jeg virkelig glad for.

Her er lidt stemningsbilleder fra dagen:

Min butik kort før kl. 10.00

Hero Arts træstempler for enhver smag :-)

Jeg lavede et par Make & Takes... Her er det Heidi Ann, som prøver de lækre Hero Arts shadow inks, imens Sofie og Ditte ser med...

Min søde veninde Sanne, som tog hele vejen fra Hellerup og hjalp mig hele dagen! Jan var meget glad for at slippe!

Et par glade scrappere kigger på varene...

Kort før lukketid ... humøret var stadig højt efter 10 timer og der arbejdes videre. Hvor var det nogle flotte layouts og kort som der blev lavet rundt omkring!!
En SKØN dag!!

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Lyder som en super dag!! :)...øv at man ikke var med, men jo godt der ikke er sååå langt til Nibe, hvis man sku' få trng til at røre ved sagerne *G*

Heidi sagde ...

Tusind tak for en super hygge dag og hvor var det skønt at få lov at se din skønne butik - jeg vender helt sikkert retur ;o)

Ditte sagde ...

Selv tak for en dejlig dag.
Skøn butik du har, og din scrappestil er så lækker.
Kan kun sige på gensyn ;o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails