Sider

lørdag den 25. april 2009

Jan og Mille på havnen ... i 1998!!

Jeg faldt over nogle gamle billeder forleden og især dette billede fra 1998 af Jan og Mille på havnen kunne jeg især godt lide. Der er godt nok "løbet meget vand i Limfjorden siden" :-).

Layoutet sætter det søde billede i fokus synes jeg. Den blå farve fra vandet er "ført videre ud" i et stykke blåt karton som er stemplet med samme stempel som det jeg har brugt i hjørnene på baggrunden. Stemplet er Three Ferns fra Hero Arts - det er stemplet med hhv brun og blå farve og derefter clear heat embossed.

Materialer: Bo Bunny Almond Dot (baggrund), Blåt karton, Hero Arts blomster, Basic Grey knapper, Hero Arts knapper , Hero Arts Three Ferns stempel (bladene), Hero Arts Curly Alphabet stempel (Overskrift og årstal), snor, glue dots, clear embossing pulver, diverse inks.


Lidt close up på detaljerne. De røde knapper fanger farven i Milles røde trøje.
Blomsterne er lidt distressed med color box chalk ink.


Dagen idag har været skønt. Efter en hurtig tur til Ikea for at købe et par ekstra kommoder og lidt andet gik vi straks i gang i haven. Jeg fik klippet roserne ned (lidt sent - I know) - gødet og plantet de sidste dahliaer i krukker. Fik store terracotta krukker i Ikea til kun 35 kr. stykket.
En vinter ude klarer de sikkert ikke - men billig er det da!!!
Imorgen venter der endnu en dejlig solskinsdag !!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails