Sider

tirsdag den 28. april 2009

Et forårskort til SuzziQ's udfordring

Jeg synes at det kunne være sjovt at prøve at deltage i en udfording på Scrapsisters forum. Så her er mit bidrag i form af et forårskort med en fugl (her en ugle).

Efter at have stemplet uglen med Artprint brown ink - stemplede jeg blomsterne på farvet papir, klippede ud og satte på med 3D puder. Selve stemplet har kun 3 blomster - men et godt tip er at stemple det igen og så bruge flere blomster på denne måde for at gøre det mere interessant...

Jeg har lavet bordkort sammen med en veninde og hendes datter i dag til sønnens konfirmation. 45 håndstemplede bordkort - godt vi var 3 til dette arbejde ;-) Glemte at tage billeder, desværre!

1 kommentar:

Susanne Andersen sagde ...

Rigtig sødt Pia. Jeg kan godt li´ farvekombinationen, og så er HA´s ugler bare super cute!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails